Friday, July 16, 2010

Sejak akhir2 ni saya cepat penat..tp benda tu bese bagi preggy women kan?lagi2 kalo perut dah makin membesar..
Arini saya kurang sihat..so mood kureng la..xmasak pun untuk En.Mazlee..sakit kat tuttt..benda tu bese ke eh..kalo nak bangun tu sakit jugak dan malam td out Jr ni asek begerak2 je..kalu die bergerakmesti sakit.lagi satu die mcm duk area bwh je..
Semalam saya ada berlaru skit dalam rumah ni dan bukan berlari marathon ye..berlari ke dapur sbb gulai ikan masin saya menggelegak sampi tertumpah2 so terkejut terus bangun dari sofa terbelari skit..lupe diri jap y ngah preggy.maafkan bonda ye baby..separuh jln berlari terus sakit..tp ok lagi la..malam tadi sakit lagi tp beserta dengan baby gerak kat bwh tu je..
susah nak tido..yang sedihnya cakap kat En.Mazlee sakit mitak tolong die belai Jr ni tapi die ckp tahan lah sikit..:(..mmg susah nak tido..mood En.Mazlee kurang ok skit..hehe..sbb kalo kite belai baby mase die bergerak2 tu die akn kurang skit bergerak..belai lembut2..
So arini saya tak masak,tapi dah basuh kain tapi still dlm washing machine lg..tanak2 dah angkat2 bakul sbb terasa sakit kat tuttt..xkemas umah..dan baring je dlm bilik+Zzzzz...
Bese ke eh kalo sakit kat tuttt tu?..tp pagi ni Jr bergerak seperti biasa..kalo bonda dia tido die akn tido..sgt memahami bonda die y xsihat..love baby..

No comments:

Post a Comment