Thursday, July 15, 2010

salam...rabu eh kamis..

salam semua..eh arini ari ape yek..kamis eh..aduss kes berat tol la sejak2 makin mude ni lagi2 fullyqueen kat umah nih..hurm..sedey pulak smpi tatau arini ape ape..
Dah dah huda jgn nak ngede2 nak bersedih hati..Dr kate kene ceria selalu jgn tensen nanti baby comel ni pun sedey n tensen..ok i'm happy..
Nak tahu x dah bape hari saya x tanda pergerakan baby..teruk kan saya..tp bkn bermakna saya xcakna kat our baby..setiap mase saya akan panggil die..oh lupe kami dah ada nama tuk anak kami tp nanti deliver la yek baru announce ye..hehe..bile pngl je die akn bergerak la..ni pun bergerak sbb berckp tentang die kan..that our baby..dan walaupun saya xtanda kat buku tp setiap mase saya kira bape kali die bergerak setiap hari..start kire kul 9am..ada hari die xtive dari pagi smpi mlm ada hari die xtive ptg smpi mlm..uhu..

Pagi ni xada ape y menarik pun..macam biasa bangun pagi siapkan air untuk En.Mazlee bekpes sesame..tp bekpes kami x hover2 sgt..senang je..hehe..ROTIIIIII shj..dan buat air..saya seperti biasa la hot milo dan En.Mazlee request Teh susu..dan arini die suh potong kek buah..saya seperti biasa roti cicah milo 2keping..bile die dh pegi keje..asingkan baju-bajuan nak basuh..pastu kemas dapur basuh piyuk nasik lap2 dapur dan kemas ape yang patut..umah arini xsapu sbb semalam baru sapu..makbuyung penat la nak sapu hari2..tp nanti bile ada baby kene la sapu hari2..sian baby kalu ada dust..hehe..

Dan rini terasa nak makan ikan masin masak lemak..tp xda nenas saya letak kentang..yela nenas kan tajam saya xberani nak makan..xpe la nanti bile dah ok semua balun la berbesen2 pun..uhu..menu arini ringkas je..masak satu lauk je..sbb sup semlm ada lagi dan ayam yang saya perap semalam ada lagi..dan sekarang dah masuk pun masak lemak ikan masin+kentang..hehe..bau satu umah ni..sup pun dah panaskan nanti dlm kul 12.30 just goreng ayam,menu xda sayur kan ok la timun dan salad ada..so bole buat ulam..

N3 kali ni xda gambo ye..bateri kamera xdo..ni baru cas..korang lunch ape arini yek?

papai

No comments:

Post a Comment