Monday, July 5, 2010

i'm nEwBiE

Saya bkn baby ye..tp kalo anda sume nampak saya mcm babyface tu ye la kot..muahaha..sile muntah ijau ye kanak2..
newbie maksud saya disini ialah dunia berblogging..saya xpndi berblog baru je nk belaja..kire ok la ada niat nk blaja..dan saya xpndi nk bt blog y cantek2 kreatif mcm u ollssss punyer blog..dan saya akan cube bt blog ni cute mcm saya..lalalala..dan penulisan saya juga xsepandai A.Samad Said(maaf ye kalu salah eja name) bahasa melayu saya hancur..grammar sume hancur..tp kalu time xm mmg karangan saya panjang sesangat tp xda isi tersirat dan tersurat y bagus..sbb saya suke melalut time bt esei..ntah ape2 saya cite..panjang tu xpyh cite la kan..smpi best stud pn tkt tgk saya asek mitak kertas je time xm SPM dulu..tp xdpt A1 pn..kesian kan..ok dh..kang dh melalut..
Kenapa saya bt blog..tettt..sbbnya ialah suka hati saya la..hak saya kan..korang ada ke..hehe..(ayt tu biar poyo)blog ni as my diary la..bole saya share2 benda2 y berfaedah dan bole saya menambah pendapatan(ehh tinggi la pulak cita2)xpe kate pak sedara belah bapak saya cita biar tinggi bkn kene bayar pn nk bercita2 kan kan..saya ni full housewife tp mmg ada niat nk bekerja dan belaja but for this time biar la freeze dulu niat tu..lgpn saya tgh membuyung..kan kalo tetibe dpt keje tp perut dh nk meletopss..xke rugi company tu nk bayar gaji i kan kan..hehe..xconfirm lg dh kene cuti panjang..baik xsaya..xnk nyusahkan majikan..muahaha..bole blah la huda oi..
Nak berblog ni pn kene ada moodnya..kalu cerita ada tp xda mood nk nulis xjd la mak semah oi..
dan y paling i suke En.Mazlee cinta manjeku y sgt2 menyokong saya berblog ni..katenya kesian saya duk umah je xda network nge org..(padahal bini die ni suke sembag thru YM or ape saje la nge kwn2 skolah bagai tp xleh jupe la)dah la duduk ujung melaysia dekat je nge thailand..nk bt cane kan ni adalah rezki kami..saya bersyukur sgt2..cukup mkn pakai da kete umah tempat berteduh..bersederhana..mmg xdinafikan sume org nk byk duit nk kaya nk kete besor nk rumah besor nk segalanya perfect la..nk pki handbeg LV mcm Dato Siti(angan2 xkene bayar occay!)..tp bagi saya adalah kebahagiaan ketenangan hati kite..bersyukur la..Alhamdulillah..aik ni dh mcm melalut je..
Saya suke berkawan dan dgn blog ni harap saya bole kenal ramai blogger2 diluar sana..i'm newbie in blogging..BUAH CEMPEDAK DILUAR PAGAR AMBIL GALAH TOLONG JOLOKKAN,SAYA BUDAK BARU BELAJAR KALO SALAH JGN JOLOK SAYA NGE GALAH PULAK AJAR LAH SAYA OKEH...
papai..

2 comments:

  1. Akhirnye..yang ku tunggu sudah tibe..teruskan mak long..sile membebel banyak2x yer..Hehe..

    ReplyDelete