Tuesday, July 20, 2010

lepas tesco kami singgah di..

Lepas beli barang2 dapur kat tesco kami singgah kedai nasi lemak batu 9 tu...betul kot name kedai tu..hehe..tp nasi lemak die mcm nasi kandar..hehe..tade pun rase nasi lemak tapi mmg sedap la..mmg tempat wajib saya kalu pegi alor star balik sure singgah situ dulu..yela kalu g jenjalan tu yang pastinya mesti kuar pagi balik ptg..nak masak dah xlarat..benti isi tangki dulu la...hehe..
Kat kedai nasi lemak batu 9 ni byk lauk pauk..ada ayam gorang berampah,kari/gulai ayam kampung,daging kurma,ayam masak merah,telor masin,jelatah dan byk lagi la...xtau la saya masakan jenis..tapi semuanya sedapp...bau die mak oi meleleh air liur..xmasuk kedai lagi tu..saya cite pasai kedai ni xda dpt pape komisen tau..dah sedap tu nak gtau..
saya segan la nak amik gamba kat area lauk2 tu..sbbnya time saya pegi ramai org beratur..kang kalu mak amik gambo ada je kan yang org sound...sume lapo time tu..lyn jela gambo menu kami nih..satu lagi pak2 aji pun ramai mkn kat sini..b4 diorg p mesjid tu singgah dulu mkn..



nasi lauk ayam masak merah kuah kari ayam dan dalca..sedapp


kuah campur ayam goreng berempah

maaf la dh nk abis mkn baru teringt nk amik gambo..sbb sedap dan kami lapo.

papai

No comments:

Post a Comment