Thursday, July 22, 2010

Nak panggil ape eh...

Salam khamis semua..alhamdulillah kite masih bernafas dan sihat sampai hari ni..syukur pada-NYA.
Saya baru le[as bekpes roti canai banjir.....rezeki pagi ni syukur alhamdulillah..ohhh penuh kolestrol..minyak2..hehe..
Saya tak tahu nak suh baby panggil ape bile diekeluar nti..tapi hari2 kalu saya sembang ngn baby saya bahasan diri dengan bonda @ ibu tapi kebanyakkannya bonda la..ekceli dah bincang ngn En.Mazlee awal2 preggy lagi..nak suh anak2 nti panggil ape...saya suggest papa n mama die xbape suke..die nak ibu n ayah..time tu cam tanak je panggil ibu..gedikss..opinion saya die xsetuju so balas la balik opinion die pun saya xsetuju la..eleh En.Mazlee dulu mase awak cintan cintun ngn cinta sblm saya tu..siap papamama bagai..elehhhhhh...gerammm gilerrr..eeee...time dh ada anak nk suh panggil papamama xsesuai la konon..cm mat saleh la..awk lupe ke mase awak blaja kat UTM dulu..mama awak tu...ok ok la xperlu nak jeles sbb time tu awak tak kenal saya lagi...tapi tula geram gak dulu kenapa awak setuju je ngn cinta awak..papamama...eeee geli..mase ngn saya tade pun semua tu...ok saya mengaku saya kuat jelesss....kang dah melalut....
yang pastinya sekarang ni "ABANG CINTA SAYANG JE" dan saya tahu awak sayang saya je..ok tanak jiwang lebih2..n3 jiwang2 tu nanti la yek..
Kami still tatau nak bahasakan diri ni ape...saya suke bonda sbb ia unik dan jaranng org gunakna bahasa tu...mak kan suke benda y pelik2 dan org xguna..hehe..mcm fesyen jgk la..igt lagi dulu zaman koje sblm kawin..mula2 tudung syiria kuar..saya terus beli pki g opis...menunjuk2 la kan..muahaha..siap sorang akak tu ckp tudung ni mcm org africa y berdahi luas tu...sbb die pun try la tudung tu..bile die try pastu kutuk cmtu...alih2 tgk pastu die pulak beli pki g opis byk pulak tu beli..haaa tau pun suke..hehe

Ok u ollsss rase y mane lebih elok...
bonda-ayah
ibu-ayah
mama-papa
mommy-daddy
ibu-abah
mak-ayah

ekceli saya suke antara bonda-ayah dan ibu-ayah....suke la tu En.Mazlee sbb die tanak berganjak ngn pilihan die...AYAH..mak jugak y kene beralah..slalu cmtu..mencik!!!



Ni die mommy&daddy to be..penuh kasih sayang..
Ni mase babymoon a.k.a hanimun yang xdiplan pun..kami kan suke redah je..ada ke xada hotel tu blakang kire yang penting sampai destinasi dan kami suke..hehehehe..mase trimester pertama dulu..tengah mabuk2 laut nih..

papai

No comments:

Post a Comment