Friday, September 24, 2010

pantang

aiiii lambatnya mase berlalu..arini dh 9hari ku berpantang dan umur mukhreez pun same la dh 9hari..seronok jadi ibu..mukhreez pengikat kasih sayang saya dan En.Mazlee..ewahhh..Alhamdulillah..semoga mukhreez membesar dengan sihat bagai juara dan menjadi anak yang soleh,baik2,bijak pandai,hormati org tua,rajin(bole tolong bondanya sokmo)hehe..dan segala benda y baik2 la tuk mukhreez..ibu mane2 nak y terbaik tuk anak sendiri arah daging sendiri kan kan kan kan..
Dan saya bile dh ada keluarga ni (dh bertiga) akn cube untuk jd y terbaik dari yang terbaik..insyaAllah..doakan family kecil ku ini berkekalan sampai bile2 dan cinta kasih sayang antara saya dan En.Mazlee makin bertambah2 dan sampai syurga cinta kami..insyaAllah..

Saya juga sayang family saya..walaupun kami berjauhan tp ikatan adik-beradik tu rapat dan sentiasa berhubung..Alhamdulillah..PIL pun same biras-beras menantu hantu SIL dan BIL sume rapat2..Alhamdulillah..dan saya mmg kurang suke bile org pandang rendah pada family saya..terutama mak saya..saya xbole terima..:)

daaaaa sampai disis sahaja dulu ye..bonda nk susukan mukhreez..

No comments:

Post a Comment