Monday, September 20, 2010

newborn&raya&bz&penat

salammm..
dh lame sgt xupdate belog ni kan..kesian..nk amik mood nk meng'update' tu susah skit..arini mendapat kekuatan dan mood untuk update cinta ni..

Untuk pengetahuan semua saya dh selamat melahirkan zuriat sulung kami pada 16 sept 2010 pada 9.47pagi dengan berat 3.45kg melalui c-sec..xkisah la cmne baby lahir y penting semua sihat dan selamat..dan alhamdulillah saya dh kembali pulih..dh bole jalan slow2 bole bangun dengan sendiri..tp lmbt la nk bole bangun tu..

Oooohhh..masih belum terlambat lg..still bulan syawal..En.Mazlea,saya dan baby ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri dan maaf zahir batin..kot2 ada n3 yang saya tulis ada org sentapp ke ape ke..tahun ni saya dan suami beraya dilumut dh byk kali saya kabo kot dlm blog ni pasal raya thn ni..hehe..

1 comment: