Saturday, September 25, 2010

akan kerinduan

Ya saya dan Mukhreez akan kerinduan En.Mazlee..mukhreez igt no more la ayah nk dodoi kan tuk weekdays..mesti mukhreez rindu nk dengar sore ayah die zikir bile nak dodoikan die..eh ni mukhreez ke bonda mukhreez y akan kerinduan tahan gaban..hehe..yela saya mengaku..ape kan daya bonda dalam pantang..tp tula nk je ikt En.Mazlee balik perlis jgk arini..kite angkut tok skali ye mukhreez..haha..bolekah?

Saya pun dah xsabo nk bali rumah sendiri..hehe..gatai..baru 10hari berpantang..koya la kamu huda..
saya tahu En.Mazlee pun berat hati nk balik..berkorban la skit ye sayang.kejap je..nti hari2 bole jupe..family kecik kite di perlis..bermulalah kehidupan as ayah dan bonda tuk anak2 kite..
anak2?hehe tunggu la 2thn lagi tuk next adik mukhreez..ewah..pengalaman dlm bilik bedah masih segar dlm ingatan dan kesakitan selepas c-sec tu pun masih segar...dan sampai hari ni saya xmampu tgk lg cmne mukhreez dikeluarkan dari womb bonda die ni..hnya mampu tgk mase En.Mazlee azankan je dan mase mukhreez menangis sampai menggelatar mulut die mase duduk dlm inkobator(spelling?)..tunggu la luka jahitan sembuh dulu baru berani nak tengok kalu tgk time ni sure la ku rase purut ni terbelah je..aiii..xsanggup..saya mmg penakut..

ok bonda mau mandi..hehehe

No comments:

Post a Comment