Wednesday, August 11, 2010

sadin marinasungguh sedapppp

selamat bersahur!!!Alhamdulillah kite semua masih berpeluang untuk menyambut bulan ramadhan dan berpuasa pada tahun ini..agar kite semua akn diberkati oleh-NYA dan semua amalan2 yang kite lakukan diterima oleh Allah..insyaAllah..

mak buyung sangat gembira kerana tahun ni adalah tahun pertama berpuasa bersama suami tercinta En.Mazlee dan pagi ni kami bersama menyediakan juadah untuk bersahur...juadahanya tade la hebat tp ia memang sedap...hihi..SADIN MARINA DAN TELUR DADAR..
En.Mazlee sudi tolong sang pemaisurinya...tq sayang!!saya buat sardin dan die goreng telor ala Mazlee...
siap sayur lg..i kan memang rajin(masuk lif tekan sendirik) dlm sardin tu saya letak sayur sekali so xpayah lah mambazir peluh untuk masak sayur bagai....dlm menu dh cukup ada telur sadin dan sayur...

korang sahur ape?mesti bes2 kan....ekceli smlm saya nak masak ayam masak kicap....sebelum g terawih tu dah siap kuarkan ayam...tapi baliknya terawih rase xsihat @ dok rok(sleng teganu)..
mase terawih tu rase susah nak bernafas sbb baby dh besar dah sampai kat jantung kite dh..mase sujuk tu agak susah nak bernafas..tula la kan dugaan kite untuk beribadat...tuhan menguji kesabaran kite...tp alhamdulillah dpt berterawih dengan jayanya dan sgt suke sbb tahun berterawih bersama En.Suami...:)......harap dpt menunaikan terawih sampai kesudahnya...insyaAllah..amin..

with love,
LeE & hUdA

2 comments: