Thursday, August 19, 2010

TERLEPASSSS....uwaaa

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......terlajak waktu sahur...sedar2 kul 6.30am!!!!tu pun bukan saya yang tersedar En.Mazlee y tetibe bangun cepat tengok jam..dan dengan hampanya..laaaaa yang dh terlajak..await nih dh pasang alarm pada 2nset dan satu jam ayam KFC En.Mazlee tu..satu pun xmengejutkan kami...adesss..kesian kat En.Mazlee..ghupenya2 nset En.Mazlee off..katenya malam tadi bateri ada..tp tatau la nape die bole off..dan terus En.Mazlee ckp sayang tak payah pose la..kesian baby..tula tatau mampu ke tidak..dlm keadaan sarat nih..mlm td dlm kul 10.30pm kami dh masuk beradu..mmg bulan pose ni kami tido awal..penat seharian berpuasa weh!!ngn perut kenyang ape lagi syok la tido..dlm kul 11.50pm cmtu la..makbuyung terkejut dupdapdupdap jantung...bile tersedar secara mengejut dengar tepon umah bunyi...kesian baby..iskisk..terus kejutkan En.Mazlee ye la kami saya nak p angkat fon tu mau sampai2 tepon dh xberbunyi..nak bangun dari katil dh sekian hal nk turun katil sekian hal..agak susah la..berat dh perut nih.uhu..bile dh tersedar tususah la plak nk tido...kalu kite tersedar mengejut cmtu mesti sakit pale...
Saya rase memang saya xtahan nk pose arini..sape2 ngn preggy tu faham la..bkn pk kite tp duk pk baby ni..hurm...igt tanak tinggal..xpela berkorban demi zuriat sendiri jugak kan..waaaa sedihnya tanak tinggal pose....En.Mazlee kate takpe bukan sengaja..lgpun mengandung..nurse pun cakap kene sahur tipa2 hari..mkn makanana yang seimbang mase sahur mkn vitamin..minum susu..byk minum ayor masak..dah kalu xsahur cmne..tp sblm ni mmg saya sahur minum air putih byk..mkn nasi sayur..makan kurma..meriah la time sahur tu..k lah ngah bersedih hati ni..isk isk isk..ehhh terase nak makan kuih mozela la(btkkah spelling die)sbb saya panggil kuih kacang je..senang cite..k lah..selamat berpuasa!!

papai

No comments:

Post a Comment